WŁADZE SPÓŁKI

Prezentacja wyników Grupy Kapitałowej OT Logistics za III kwartał 2018 r.

Zobacz

Zarząd

Waldemar Maj

p.o. Prezesa zarządu

Więcej

Partner Założyciel Metropolitan Capital Solutions. Jest członkiem rady nadzorczej Ergis. Był przewodniczącym rady nadzorczej PZU i członkiem rad nadzorczych m. in. Giełdy, Ciech, Banku BGZ i Stock Spirits w Luksemburgu. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w bankowości, przemyśle, konsultingu i administracji państwowej. Ponad 10 lat pracował w bankowości inwestycyjnej i korporacyjnej w Szwajcarii (UBS), USA (IFC/Bank Światowy) oraz w Polsce. Był wiceprezesem ds. finansowych PKN ORLEN, wiceprezesem Banku BGŻ /Rabobank Group i prezesem DZ Bank Polska. Pracował również w McKinsey & Company oraz był doradcą ministra finansów. Posiada tytuł MBA z Harvard Business School oraz doktorat z fizyki.

Andrzej Klimek

Wiceprezes zarządu

Więcej

Wykształcenie

Pan Andrzej Klimek ukończył Politechnikę Poznańską (Wydział Budowy Maszyn, 1997), jak również studia podyplomowe z zakresu nowoczesnego zarządzania produkcją i logistyką oraz podyplomowe studia menadżerskie.

Skrót kariery

  • Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, związane z zarządzaniem produkcją i logistyką.
  • Pełnił funkcje menadżerskie w wielu spółkach, pracował między innymi w latach 2004-2007 w Odratrans S.A., H. Cegielski – Poznań S.A., STOMIL – Poznań S.A. i JAMALEX sp. z o.o., gdzie przygotowywał i wdrażał rozwiązania z zakresu zarządzania strategicznego i optymalizacji procesów zarządzania produkcją i systemami logistycznymi.
  • Jest również wykładowcą Politechniki Poznańskiej oraz w Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

W OT Logistics S.A. Wiceprezes Zarządu odpowiedzialny za koordynację działań operacyjnych realizowanych przez spółki Grupy Kapitałowej OT Logistics.

Radosław Krawczyk

Wiceprezes zarządu

Więcej

Wykształcenie

Pan Radosław Krawczyk ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość, jak również studia MBA (Executive Master of Business Administration).

Skrót kariery

  • Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem finansami przedsiębiorstw a w szczególności: płynnością finansową, controllingiem, ryzykiem finansowym, polityką ubezpieczeniową i kredytową, windykacją należności, pozyskiwaniem finansowania, restrukturyzacją finansową i operacyjną, współpracą z bankami i inwestorami.
  • Od 2003 roku związany zawodowo z Grupą PKP Cargo, gdzie od 2009 roku pełnił funkcję Dyrektora Finansowego spółki.
  • Od 2015 roku pełnił funkcję Członka Zarządu PKP Cargo Connect Sp z o.o, a od 2016 roku Członka Zarządu w PKP Cargo Connect GMBH z siedzibą w Hamburgu.
  • Od wielu lat jest także członkiem Rad Nadzorczych spółek związanych z rynkiem kolejowym oraz ubezpieczeniami.
  • Przez kilka lat pełnił również funkcję niezależnego członka Komitetu Audytu w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa.

W OT Logistics S.A. Wiceprezes Zarządu odpowiedzialny za zarządzanie obszarami business controllingu i konsolidacji, zakupów, IT oraz administracji oraz za nadzorowanie prac Centrum Usług Wspólnych, w którym skupione są działania Grupy Kapitałowej z zakresu księgowości, kadr i płac.

Daniel Ryczek

Członek Zarządu

Więcej

Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu zarządzania w Szkole Głównej Handlowej oraz na Politechnice Warszawskiej. Pełnił funkcję Członka Zarządu PKP Cargo SA ds. międzynarodowych oraz ds. strategii, a następnie Prezesa Zarządu spółki Cargosped – operatora intermodalnego z Grupy PKP Cargo. Otworzył i następnie prowadził przez kilka lat polski oddział spółki Raillogix BV z siedzibą w Rotterdamie. Od grudnia 2017 roku w OT Logistics S.A. sprawuje funkcję Dyrektora Dywizji Kolejowej oraz Prezesa Zarządu w spółce Rentrans International Spedition sp. z o.o.

Rada Nadzorcza

Artur Szczepaniak - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Artur Szczepaniak swoją karierę zawodową rozpoczął w roku 1990 jako broker na Krakowskiej Giełdzie Towarowo-Pieniężnej. W roku 1991 był jednym z założycieli DM Penetrator S.A., którego do 1996 był akcjonariuszem i pełnił m.in. funkcję szefa działu analiz i informacji (research dla inwestorów indywidualnych) oraz szefa działu emisji papierów wartościowych (obsługa przedsiębiorstw przy IPO, programie NFI oraz prywatyzacjach). Od 1996 r. do 2000 r. prowadził firmę doradczą specjalizującą się w fuzjach i przejęciach Pre-IPO oraz doradztwie inwestycyjnym. Współpracował z takimi funduszami inwestycyjnymi jak Bancroft, Advent, Pioneer. Do jego najistotniejszych klientów należały spółki z rynku mediów, telekomunikacji, informatyki oraz przemysłu farmaceutycznego. Od 2001 roku związany z I Funduszem Mistral S.A. gdzie pełnił obowiązki Prezesa Zarządu-Dyrektora Zarządzającego, a także jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej. Pan Artur Szczepaniak zasiada w Radzie Nadzorczej OT Logistics S.A. od 2003 r.

Andrzej Malinowski - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
Pan Andrzej Malinowski jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, doktorem nauk ekonomicznych. Od 2001 roku Prezydent Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej, najstarszej i największej organizacji pracodawców w Polsce, skupiającej ponad 12.000 przedsiębiorstw, zatrudniających około 5 milionów pracowników.
Pan Andrzej Malinowski pracował w administracji rządowej. W 1996 r. Prezes Rady Ministrów powierzył mu funkcję pełnomocnika do spraw organizacji Ministerstwa Gospodarki, następnie został w nim sekretarzem stanu. Do swoich najważniejszych osiągnięć zawodowych w administracji rządowej zalicza współtworzenie koncepcji i organizowanie Ministerstwa Gospodarki. Poseł na Sejm, pełnił funkcję wiceprzewodniczącego Komisji Stosunków Gospodarczych z Zagranicą, był członkiem polskiej delegacji sejmowej do Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy oraz zastępcą przewodniczącego Komitetu ds. Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Rady Europy. Pełnił także kierownicze funkcje w spółkach prawa handlowego. Jako lider polskich pracodawców przewodniczył BIAC Polska – Komitetowi Doradczemu ds. Przemysłu i Handlu przy OECD. Członek Narodowej Rady Integracji Europejskiej. Przedstawiciel polskich pracodawców w Europejskim Komitecie Ekonomiczno-Społecznym. W 2005 r. został wybrany pierwszym wiceprezydentem Europejskiej Organizacji Pracodawców Przedsiębiorstw Sektora Publicznego. Jest również reprezentantem Pracodawców RP w Międzynarodowej Organizacji Pracodawców (IOE). W 2013 r. został wybrany na Przewodniczącego Międzynarodowej Rady Koordynacyjnej Związków Pracodawców na kadencję w latach 2014-2015. Pełni funkcję wiceprzewodniczącego Rady Dialogu Społecznego oraz kieruje pracami zespołu problemowego ds. polityki gospodarczej i rynku pracy RDS.
Pan Andrzej Malinowski został uhonorowany Krzyżem Komandorskim z Gwiazdą Orderu Odrodzenia Polski oraz innymi odznaczeniami państwowymi, a także Orderem Uśmiechu – przyznawanym przez dzieci za działania przynoszące dzieciom radość. Członek Rady Nadzorczej spełnia kryteria niezależności.
Kamil Jedynak - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Kamil Jedynak w 1998 r. ukończył studia magisterskie z Ekonomii na wydziale Handlu Zagranicznego Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Posiada doświadczenie w koncernach międzynarodowych w zakresie rozwoju biznesu, zarządzania, analizy finansowej, sprzedaży i marketingu, optymalizacji i restrukturyzacji kosztowo-operacyjnej. W trakcie kariery zawodowej pracował dla takich firm jak: Euro Logistics Sp. z o.o., DHL Logistics Sp. z o.o. , British Petroleum Poland, key2BIZ Sp. z o.o. Członek Rady Nadzorczej spełnia kryteria niezależności.

Marek Komorowski - Sekretarz Rady Nadzorczej

Pan Marek Komorowski ma wykształcenie wyższe, w 1988 r. ukończył Szkołę Główną Handlową (magister ekonomii) oraz w 2001 r. ukończył Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, Evanston, Illinois (USA) (Executive MBA). Jest członkiem Polskiego Instytutu Dyrektorów. Ponadto uczestniczył w licznych szkoleniach profesjonalnych organizowanych przez renomowane instytucje w Paryżu, Warszawie, Londynie i Nowym Yorku. W trakcie kariery zawodowej pracował między innymi w takich instytucjach jak: M2G Sp. z o.o., I Fundusz Mistral S.A., Rabobank Polska S.A, Traco Sp. z o.o, Credit Lyonnais Bank Polska S.A., IPB Bank S.A. Członek Rady Nadzorczej spełnia kryteria niezależności.

Gabriel Borg - Członek Rady Nadzorczej
Pan Gabriel Borg posiada doświadczenie w pracy w międzynarodowych firmach w sektorze usług finansowych, między innymi w zakresie planowania strategicznego, zarządzania, rozwoju wsparcia operacyjnego i struktury informatycznej, optymalizacji kosztowej, wdrażania systemów jakości, zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz zarządzania kryzysowego. Był wieloletnim pracownikiem Instytutu Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Państwowego Instytutu Geologicznego. W latach 1993-1998 pracował w Towarzystwie Ubezpieczeniowym AGF Ubezpieczenia S.A. jako Dyrektor Departamentu Informatyki. Od 1998 zaangażowany w tworzenie rynku otwartych funduszy emerytalnych, do roku 2013 pracował jako Dyrektor ds. Operacyjnych i Członek Zarządu Amplico PTE S.A., związany ze Spółką od początku jej istnienia. Od maja 2015 również członek Rady Nadzorczej spółki Newag S.A. Pan Gabriel Borg jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego, studiował także na Wydziale Nauk Ścisłych Uniwersytetu w Paryżu. Ponadto ukończył szereg kursów i szkoleń z zakresu informatyki, finansów i zarządzania. Członek Rady Nadzorczej spełnia kryteria niezależności.
Artur Olender - Członek Rady Nadzorczej

<!–

Pan Rafał Broll posiada wykształcenie wyższe prawnicze. W roku 1999 ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W latach 2002 – 2005 odbył aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach i w roku 2006 został wpisany na listę radców prawnych. Ponadto w roku 2000 ukończył studia podyplomowe w zakresie rachunkowość na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Jest również doradcą podatkowym oraz posiada licencję doradcy restukturyzacyjnego. Obecnie jest doktorantem w Zakładzie Prawa Finansowego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zawód radcy prawnego wykonuje od roku 2006 w indywidualnej kancelarii radcy prawnego oraz jest partnerem w Heinsch & Broll Spółce partnerskiej radców prawnych. W przeszłości był również wspólnikiem spółki cywilnej doradców podatkowych. Obecnie wykonuje także funkcje syndyka w postępowaniach upadłościowych oraz funkcje likwidatora spółek kapitałowych. W ramach wykonywanego zawodu zajmuje się przede wszystkim obsługą prawną spółek kapitałowych, a w obszarze jego szczególnych zainteresowań zawodowych leżą wszelkie zagadnienia związane z przekształceniami, połączeniami oraz innymi formami restrukturyzacji organizacyjnej i finansowej spółek. Prowadzenie sporów w sprawach podatkowych stanowi natomiast dla Rafała Brolla zarówno przedmiot działalności praktycznej, jak i refleksji naukowej. Członek Rady Nadzorczej spełnia kryteria niezależności.

–>

Waldemar Maj - Członek Rady Nadzorczej

Partner Założyciel Metropolitan Capital Solutions. Jest członkiem rady nadzorczej Ergis. Był przewodniczącym rady nadzorczej PZU i członkiem rad nadzorczych m. in. Giełdy, Ciech, Banku BGZ i Stock Spirits w Luksemburgu. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w bankowości, przemyśle, konsultingu i administracji państwowej. Ponad 10 lat pracował w bankowości inwestycyjnej i korporacyjnej w Szwajcarii (UBS), USA (IFC/Bank Światowy) oraz w Polsce. Był wiceprezesem ds. finansowych PKN ORLEN, wiceprezesem Banku BGŻ /Rabobank Group i prezesem DZ Bank Polska. Pracował również w McKinsey & Company oraz był doradcą ministra finansów. Posiada tytuł MBA z Harvard Business School oraz doktorat z fizyki. Członek Rady Nadzorczej spełnia kryteria niezależności.

Kontakt

BIURO RELACJI INWESTORSKICH

  • ul. Zbożowa 4, 70-653 Szczecin
  • +48 91 42 57 300
  • +48 91 42 57 358

MONIKA SADOWSKA

Dyrektor ds. Controllingu i Informacji Giełdowej OT Logistics S.A.

  • +48 694 448 781
  • monika.sadowska@otlogistics.pl