porty i terminale

OT Logistics S.A. jest jedną z nielicznych firm w środkowej części Europy, która może zaoferować pełen wachlarz usług logistycznych, opierając się w głównej mierze o własną infrastrukturę.

Jesteśmy właścicielami największego portu masowego na polskim zachodnim wybrzeżu, położonego w Świnoujściu – OT Port Świnoujście, uniwersalnego portu w Gdyni z jedynym dedykowanym terminalem ro-ro w Polsce – OT Port Gdynia, a także portów śródlądowych we Wrocławiu i Opolu. W naszym portfelu aktywów znajduje się również port w Kołobrzegu. Od 2015 roku posiadamy także udziały w porcie Rijeka, w związku z czym jesteśmy drugim co do wielkości udziałowcem, zaraz po państwie chorwackim.

Zakres usług

  • Przeładunki oraz składowanie drobnicy zjednostkowanej – m.in. papieru, celulozy, wyrobów hutniczych, naczep, samochodów, maszyn w systemie konwencjonalnym lo-lo, ro-ro, sto-ro i kasetowym.
  • Przeładunki oraz składowanie kontenerów w systemie ro-ro i lo-lo, w tym tank-kontenerów, kontenerów chłodniczych i kontenerów z ładunkiem  niebezpiecznym IMO.
  • Przeładunki oraz składowanie towarów masowych, tj. śruty, biomasy, zboża, koksu i złomu w systemie konwencjonalnym lo-lo
  • Formowanie i rozformowanie roll  trailerów (RT), kaset, naczep oraz  kontenerów oraz usługi portowe, jak: segregacja, paletyzacja itp.

Łączna długość nabrzeży
prawie 4 km

Powierzchnia składowa
205 400 m²

Zanurzenie
od 7,8 m
do 13 m

Roczny potencjał przeładunkowy
4 000 000 ton

www.otport.gdynia.pl

Najbardziej uniwersalny
terminal morski na wschodnim
wybrzeżu

www.otport.gdynia.pl
Więcej

Zakres usług

  • Obsługa przeładunkowo-składowa ładunków masowych suchych,
    drobnicowych, kontenerów w technologii konwencjonalnej lo-lo
  • Usługi transportu kolejowego, barkowego i spedycyjne
  • Formowanie i rozformowanie kontenerów
  • Dodatkowe usługi portowe takie, jak: ważenie, konfekcja, sortowanie, składowanie, mieszanie, kruszenie ładunków masowych
  • Wynajem sprzętu i osprzętu przeładunkowego, maszyn
    i urządzeń oraz dokerów firmom zewnętrznym

Łączna długość nabrzeży
1655 m

Powierzchnia składowa
250 000 m²

Zanurzenie
od 12,14 m
do 13,2 m

Roczny potencjał przeładunkowy
12 000 000 ton

www.otport.swinoujscie.pl

Dynamicznie rozwijający się port uniwersalny, który jest największym centrum obsługi ładunków masowych na polskim wybrzeżu

www.otport.swinoujscie.pl
Więcej

Na terenie o powierzchni ok. 26 ha realizujemy ogromnie ważną dla polskiej gospodarki inwestycję, jaką jest budowa największego w regionie terminala przeładunkowo-składowego, wyspecjalizowanego w ładunkach agro, tj. zbóż i pasz. Inwestycja ta jest realizowana w dwóch etapach:

Etap I, który zakłada wybudowanie w latach 2016 – 2018 Terminalu Zbożowego o rocznym potencjale przeładunkowym  4 mln ton.

Etap II, obliczony na lata 2018-2020, obejmuje zbudowanie Terminalu Towarów Masowych Sypkich o charakterze uniwersalnym z możliwością obsługi sztuk ciężkich i ponadgabarytowych. Roczna zdolność przeładunkowa obu terminali osiągnie wówczas 8 mln ton.

OT Port Gdańsk to także kompleksowe centrum obrotu portowo-morskiego. Terminal zostanie przystosowany do obsługi największych statków towarowych w Polsce. Pirs o długości 600 metrów zapewni możliwość jednoczesnej obsługi 2 statków pełnomorskich.

We wrześniu 2015 roku została sfinalizowana umowa z Zarządem Morskiego Portu Gdańsk dotycząca dzierżawy nieruchomości w Porcie Zewnętrznym na okres 30 lat

Więcej

Zakres usług

  • Przeładunki i składowanie towarów masowych (przede wszystkim torf, wapno rolnicze, nawozy luzem, pelety drzewne, drewno, kruszywa budowlane, węgiel, fosforan paszowy).
  • Przeładunki i składowanie towarów drobnicowych (ładunki spaletyzowane, ładunki w big bagach, bloki granitowe, brykiety).
  • Przeładunki i składowanie zbóż (wszystkie rodzaje zbóż twardych, nasion oleistych, śruty sojowej itp.).

Łączna długość nabrzeży
prawie 668 m

Powierzchnia składowa
46 470 m²

Zanurzenie
od 4,6 m
do 5,5 m

Roczny potencjał przeładunkowy
150 000 ton

Szósty pod względem wielkości port morski w Polsce, zlokalizowany bezpośrednio przy ujściu rzeki Parsęty

Więcej

Zakres usług

  • Wszechstronna obsługa przeładunkowo-składowa ładunków masowych i drobnicowych w relacjach:                                                         barka-plac/wagon/samochód, plac-wagon/samochód.
  • Obsługa ładunków wielkogabarytowych i nietypowych.
  • Przechowywanie na placach składowych oraz specjalistyczne usługi kolejowe i bocznicowe.
  • Produkcja kruszyw oraz mieszanie i konfekcjonowanie towarów masowych.
  • Kompleksowa obsługa handlowa i spedycyjna towarów.

Łączna długość nabrzeży
2000 m

Powierzchnia składowa
11 420 m²

Zanurzenie
od 1,55 m
do 1,7 m

Roczny potencjał przeładunkowy
856 000 ton

www.otport.wroclaw.pl

Port śródlądowy w samym sercu Wrocławia

www.otport.wroclaw.pl
Więcej
PORT W RIJECE

Strategicznie usytuowany port w Rijece, ze względu na rozbudowę Kanału Sueskiego oraz potencjał do znaczącego rozwoju, daje możliwości ekspansji geograficznej naszym Klientom zainteresowanym obrotem towarowym pomiędzy Europą, a krajami basenu morza Śródziemnego oraz Oceanu Indyjskiego.

Nabycie udziałów w Porcie w Rijece to kolejny istotny krok w budowaniu pozycji Grupy Kapitałowej OT Logistics jako lidera w korytarzu transportowym Bałtyk-Adriatyk. Chorwacki terminal pozwoli nam zaoferować kompleksową obsługę na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.

www.lukarijeka.hr

OT Logistics S.A. posiada ponad 20% akcji spółki Luka Rijeka, która zarządza największym portem morskim w Chorwacji.

www.lukarijeka.hr
Więcej
PORT ŚRÓDLĄDOWY W OPOLU

Port obejmuje 2 nabrzeża o łącznej długości 1327 metrów.
Dostępne elementy infrastruktury to min. place składowe (w większości nieutwardzone) zajmujące powierzchnię ok. 30 000 m², budynek magazynowy o powierzchni użytkowej 2787 m² oraz budynek biurowo-mieszkalny o powierzchni użytkowej 547 m². Część tej ostatniej nieruchomości znajduje się w dyspozycji dzierżawców, którzy prowadzą na jej terenie działalność gospodarczą.

Łączna długość nabrzeży
1327 m

Powierzchnia składowa
32 787 m²

Port usytuowany nad kanałem rzeki Odry, leżący nieopodal głównych tras komunikacyjnych

Więcej